zondag 11 juli 2010

Spinnetjes

Gisteren op de tuin zag ik een behoorlijk spinnenweb in een soort koker. Maar ja, geen toestel mee natuurlijk. Na de stortbuien van zaterdagavond was ik bang dat het spinnenweb er niet meer zou zijn.


Integendeel, het spinnenbeest had zijn web nog wat groter gemaakt!
Leuk, dacht ik nog, maar ik moest voor de foto wel eerst door een bessenstruik met grote en vooral niet al te zachte doornen. Hoe zou ik dat nu toch weten ..... armen dus onder de krassen! Waarna ik met mijn gezicht ook nog een waarschijnlijk tweede web in aanbouw tegenkwam met van die super kleverige en behoorlijk stevige draden ….. vooruit dan maar weer.
Nu heeft spinnetje weer wat te doen, misschien zitten er deze week wel meer van deze spinnenwebben.
    

2 opmerkingen:

  1. Wat een shot Yvon! En wat een onderneming om deze foto te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van doorzettingsvermogen gesproken!! Hele leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen